Glad påsk!!

P?sk?gg


Herregud vad jag frossat i mig godis och mat. Jag brukar egentligen inte fira påsk men jag tar alla ursäkter jag kan för att få frossa med gott samvete :) Jag har en helt annan anledning att fira påsk än den "officiella" jesus historian. Det är nämligen i princip två år sen jag och min sambo träffades. Egentligen träffades vi någon helg efter påsk för två år sen men vi kommer inte ihåg vilket  datum.

Min bloggräd skapade en hel del svar. Mer än jag egentligen har tid att svara på så jag får nog se till att hålla mitt blogg kommenterande på en mer hanterbar nivå. Det är mitt största problem, att planera och fördela min tid. Jag vill göra mycket mer än jag egentligen har tid eller ork till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback