Inget svar från SNF

                                        image96



Inget svar ännu, jag antar att ingen av de jag mailat är villiga att erkänna att de hade fel gällande urantillgångar. Jag kan ju inte direkt säga att jag är förvånad. Med allt debattartiklar de tryckt ut där de påstår att urantillgångarna är huvudargumentet mot kärnkraft så kan de väll inte sen erkänna att de inte visste vad de pratar om.

De var iallafall trevliga och tillmötetsgående att diskutera med. Men jag är något besviken på att de väljer att blunda för verkligheten bara för att verkligheten inte riktigt matchar deras bild av kärnkraften.

Som sagt, det behövs en ny, empiriskt baserad och saklig naturförening. Snart kanske det finns en sådan också
;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback