Håller tummarna för Ron Paul

Jag håller tummarna för Ron Paul, även om det verkar långsökt. Men han verkar vara den enda som kan leverera nått nytt och fräsch till den amerikanska politiken. Visst är gubben gammal som fan och inte lika charmig och fräsch som Obama, men jag gillar hans tankar och attityd.

Jag undrar varför
ingen förutom Maud föredrar republikanska kandidater. Skrapar man bort de religiösa dårheterna så tycker jag republikanerna är vettigare än demokraterna. Både republikanerna och demokraterna verkar vara lika krigshetsande och de enda som konsekvent varit mot irak kriger är Ron Paul och Obama.

Kommentarer
Postat av: Robert

Håller med dig.
Skrapar man bort dårheterna från Maud blir hon riktigt bra. Det är dock inte mycket kvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback