Jag kräver att vi genast avvecklar alla gasolkök!!

Propan är livsfarlig, hör ni det, LIVSFARLIGT!!



Jag kräver att vi genast slutar använda propan! Nu bums, vi människor har inte kapacieten att hantera något så farligt. Nu hoppas jag att jag får se mödrar mot propan tåga mot detta vansinne med Martina Krueger i spetsen som representant för Greenpeace. Jag vill även se Lennart Daleus uttala sig om hur hemskt propan är! Denna olycka har dödat fler personer än Harrisburg för guds skull!

För att vara liter mer allvarlig(om nu någon inte förstår att det ovan är sarkasm), om ett propanlager smäller med sådan kraft, vad skulle då hända om man plantera en hel del sprängdeg på väl utvalda ställen på en LNG(liquified natural gas) båt som är parkerad i New Yorks hamn? Eller flyger ner ett flygplan i fanskapet(nog för det hade krävt sin pilot minst sagt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback