Ny blogg

Jag har startat en ny blogg, Byggarbloggen, som jag ska driva parallellt med denna bloggen. Jag misstänker att de flesta som ofta läser denna bloggen inte har det minsta intresset av kroppsbyggning/styrkelyft så därför är det nog smartast att skriva om det på en separat blogg. Då får jag dessutom chans att leka lite med googles bloggsystem, det verkar hittills bättre än blogg.se så kanske jag nångång i framtiden migrerar även denna bloggen dit. Men det får man se senare.

Iallafall, alla som är intresserad av träning och kost, besök gärna min andra blogg där jag ska skriva en hel del om mina tränings och kost filosofier och hur min träning går.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Nej, inte det minsta intresserad, men jag vill däremot läsa mer här? Vad hände med aktiviteten :(

2008-08-10 @ 19:46:51
Postat av: Tobbe

Den högaktiva bloggen har sönderfallit, det är lågaktivt nu.

Nej fyfan va tråkigt man kan ha det.

2008-08-10 @ 19:47:36
Postat av: Johan Simu

Jag är på gång igen så oroa dig inte :) Än har jag inte avklingat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback