Jag lever ännu




Det har varit väldigt tyst här på bloggen på sista tiden, bara två inlägg under de senaste två veckorna. Anledningen är att jag bökat dygnet runt(känns det som) med att fixa klart mitt examensarbete. På torsdag ska jag hålla min exjobbspresentation men har ännu lite beräkningar som måste fixas före det, för att inte tala om att att greja ihop själva presentationen.
MCNP har rullat konstant på alla fyra processorer på min stackars dator i flera veckor nu.

Det lär nog vara rätt lungt på bloggen även efter det, när jag är klar med presentationen måste jag skriva klart arbetet helt och hållet. Den 30 juni hoppas jag på flyget och sticker iväg till Delft för att börja mitt liv som doktorand där, så jag har en väldigt tajt deadline att hålla med mitt exjobb. Sen har man förstås alla grejer med flytten som ska fixas, packande, pappersexercises med försäkringskassan och skatteverket huja. Men när allt det är fixat och jag kan pusta ut i min nya lägenhet i Delft, då kommer bloggandet komma igång som vanligt igen. Ska se till att skriva ett långt inlägg om mitt exjobb nu när det är klart.

Har knappt hunnit börja smälta att jag ska dra från Maria och Sverige, bara två veckor kvar. Kommer nog bli tufft, fast jag och maria har fixat distansförhållande under ett år tidigare så det ska nog inte vara ett problem nu heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback