Jag älskar NNadir

Just nu sitter jag och gör allt förutom det jag borde göra(lösa dötråkiga kvantmekanik inlämningsuppgifter med hjälp av Clebsch-Gordon tabeller, jag förstår inte uppgiften och jag förstår inte hur man ska läsa av tabellen och mest av allt så bryr jag mig inte om tabellen eller uppgiften!).
"Allt förutom" innebär då att kolla runt på olika bloggar. Det finns en amerikans blogg som kallas Daily Kos, verkar va en politiker blogg med en massa demokrater som skriver en hel del. Jag läser egentligen inte så mycket där, men de har en skribent NNadir som är enastående bra på att skära igenom allt skitsnack och även skriver jävligt roligt. Trots att han är demokrat medans jag förmodligen hade varit republikan eller libertarian om jag vore amerikan så älskar jag allt han skriver. Läste just två inlägg han skrivit om terrorister och kärnkraft. Väldigt läsvärt, väldigt tänkvärt och väldigt roligt!

Contemplating the Nuclear Terrorist Who Strikes New York.


Contemplating the Terrorist Who Strikes the Indian Point Nuclear Station.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback