Sån här skit som till och med får mig att bli EU negativ

Idiot till EU-kommissionär vill blockera sökord
EU-kommissionär vill förbjuda ord på nätet

EU-topp vill förbjuda terrorord

Jag är nog en av de mest EU positiva människorna man kan hitta. Men två saker har fått mig att seriöst börja tvivla på EU. Det ena är det förbjud mot kosttillskott som nästan gick igenom för något år sen. Sen kommer nu det här om censurering, hur kan en hög uppsatt EU pamp ens försöka påstå att det är positivt att blockera sökord?!?!? Franco Frattini kan ta sitt jävla förslag och köra upp det i sin feta röv. Om en terrorist vill bygga en bomb lär han inte hindras av att han inte kan söka om bomber på nätet, det finns något som kallas kemiböcker! Kanske vi ska förbjuda kemiböcker också? Fan det är lika att vi tar och förbjuder alla kärnfysik och reaktorfysik böcker när vi ändå håller på!

Kunskapscensurering är alltid av ondo, det ska aldrig få vara upp till regeringar eller överstatliga organ att bestämma vilken kunskap som är "bra" eller "dålig". jag hoppas Frattini får sparken så fort som möjligt, väck med fanstyget!

Bara för sakens skull ska jag nu ta och beskriva hur ni läsare kan bygga en atombomb!
Ta två halvor av något fissilt material. Uran 233, uran 235 eller plutonium 239 funkar utmärkt. Se till att halvorna tillsammans är kritiskt. 10-15 kilo plutonium 239 räcker nog. Ställ er sen på lämpligt ställe med en halva i vardera hand, ta några djupa andetag och smäll ihop halvorna fort utav bara självaste helvete. Mycket till explosion lär det inte bli, men inte heller ofarligt. Det är ju förstås ert minsta bekymmer i det läget för ni kommer inte överleva.

Sådär! Kommer Franco Frattini nu komma och knacka på med Gestapo i hälarna för att plocka ner mig i nått mörkt, vått utrymme för lite vänlig behandling med blåslampor och tångar? Eller sparar han det tills vi blivit vana att bli berövad vår frihet steg för steg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback