Lågaktiv




Det är rätt dött här på min blogg just nu tyvär. Som vanligt så kommer livet iväg för bloggandet :) Just nu, förutom att vara 8-5 på universitetet varje dag, så är jag på gymmet 6 dagar i veckan(högintensiv intervall förbränningsträning 5-6ggr i veckan och westside styrkelyft 4ggr i veckan), och pluggar holländska runt 20 timmar i veckan. Det blir inte många timmar över per dag och under de timmarna känner jag mig rätt stekt minst sagt. Bloggen komme rätt långt ner på prioriteringslistan med andra ord.

Dessutom har det varit väldigt tyst på kärnkraftsfronten, förutom svammlet om tysk avfallsförvaring och
nyheten som alla(media och bloggar) ignorerade. Jag ska iallafall ge mina kommentarer så snart som möjligt på MUF's miljörapport, "Vår miljö - en blå planet".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback